środa, 26 listopada 2014

Idą Święta - Aniołki cz. I

Witajcie Kochani!!! Święta zbliżają się wielkimi krokami, jest to niepodważalny fakt. W związku z tym pierwsza tura aniołków-zawieszek dotarła już do Zamawiającej, dlatego dzisiaj pierwsza odsłona. Aniołki zrobione z Altin Basak Maxi koloru białego szydełkiem Tulip 1,3 mm. Są mocno kombinowane, patrz robione z głowy bez schematów, jednak widziałam podobne na blogach, czy w gazetach, więc są to ogólnodostępne wzorki.
 Chciałam jeszcze w tym roku obok aniołków zrobić dzwoneczki, ale mi pewnie czasu braknie, zawsze tak mam gdy coś sobie zaplanuję:( Zapraszam do oglądania. Na początek zbiorowa fotka:
Teraz prezentacja poszczególnych modeli:
Na tym dzisiaj kończę. Lecę jeszcze zajrzeć do Was i do.....szydełka, bo kilka prac zaczętych i leży nie dycha, a pasowałoby je w końcu dokończyć. Pozdrawiam i do kolejnego!!!!

10 komentarzy:

  1. piękne są :)
    dodają moc delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Też muszę się za nie zabrać, ale na razie gonię czas;)
    Buziaczki Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie, sukieneczki mają cudne jedna ładniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się anielsko u Ciebie, Bożenko zrobiło. Pięknie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, staranne, niepowtarzalne... u mnie zawisną po raz pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na szczęście jednego podobnego bo padłabym z zazrości:) Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziutkie maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac