wtorek, 7 kwietnia 2015

Chusty po raz drugi

Witam serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny, przemiłe komentarze i życzenia świąteczne.  Mam nadzieję, że Święta minęły Wam w zdrowiu:)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejne chusty,według wzoru który prezentowałam tutaj. Przypadł mi on bardzo do gustu a i kilku Znajomym również. Nie ukrywam, że poszukuję ciągle innych wzorów i testuję, które bardziej polubię.
Dzisiejsze bohaterki to dwie chusty.
Chusta nr 1 na modelce Gosi z YarnArt Angora Active kolor 844 (500m/100g; 25% moheru, 75% akrylu), szydełko Pony 5mm:
Te poniższe zdjęcia są dla porównania, bo moje Drogie oba motki pochodziły zgodnie z numeracją na banderolce z tej samej partii, mają ten sam numer koloru i przy mnie pani w sklepie otwierała paczkę a różnice widać gołym okiem:
Po pierwsze różnią się intensywnością kolorów, po drugie chusta z żywszymi kolorami inaczej się blokowała, była bardziej śliska, ale i bardziej "zbite" oczka wychodziły, przez co jest mniejsza od tej na niższym zdjęciu. W całej paczce był tylko jeden taki odmienny motek, dlatego prawdopodobnie producent coś pomieszał.
Chusta nr 2, dla Znajomej robiona z włóczki tego samego producenta co powyższe, ale też inaczej się blokowała i jest chyba największa ze wszystkich jakie dotąd zrobiłam. Prezentowana chusta jest z YarnArt Angora Active kolor 843 (500m/100g; 25% moheru, 75% akrylu), szydełko Pony 5mm:
Jej kolor najbardziej oddaje zdjęcie na modelce, bo te dwa ostatnie wyszły mi coś blado. Na dzisiaj to tyle. Pozdrawiam Was gorąco i do kolejnego!!!

9 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje chusty, a ja czekam na natchnienie:) w głowie milion pomysłów tylko jakoś nie wiem co zacząć robić:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz mnie tym wzorem:)) Obie są śliczne choć kolorystycznie bardziej wolę pierwszą:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne chusty:) Wzór bardzo efektowny i ładne kolory. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne chusty :-) Cudne kolory i świetny wzór - bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne chusty :) Pozdrawiam po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nic zbitego nie widzę, śliczne są i koniec!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe chusty! Bardzo efektowny jest ten wzór :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne chusty, aż mi dech zaparło. Wszystko cudne zresztą - i koszyczki, i bieżniczki,
    i czapeczki, i biżutki:) Napatrzeć się nie można:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac