niedziela, 20 czerwca 2021

Tajemniczy ogród, cz.III

Witam Was serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze. Niestety w moim życiu nastąpiły pewne zmiany i teraz trochę mniej mam czasu na bywanie tutaj. Obiecywałam Wam częstsze bywanie po zakończeniu zdalnych lekcji przez moje Córki, ale podjęłam pracę w trybie zmianowym i muszę dopiero nauczyć się ogarniać życie w takim systemie. Nie zrywam z szydełkiem, wręcz przeciwnie dużo się i na tym polu dzieje, ale mam zaległości z poprzednimi postami, dlatego trochę ze starych zasobów. Dzisiaj ciąg dalszy poprzedniego postu.

Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!


 

3 komentarze:

  1. Praca zmianowa rozwalała mi wszystkie plany dlatego robię cały czas na rano:) Ciekawa jestem całego pledu. Będzie prześliczny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac