środa, 30 kwietnia 2014

Zaskoczenie bo Wyróżnienie

Dzisiaj chciałam pochwalić się kolejnym Wyróżnieniem, które otrzymałam od Ani. Aneczko! Bardzo, bardzo Ci za nie dziękuję. Sprawiło mi ono wielką radość, połechtało moje wewnętrzne ja :)) i zmobilizowało do dalszej pracy. Dziękuję!!! Oto one:


Zasady otrzymania tego Wyróżnienia są następujące:
1. Pokazać je u siebie - pokazane
2. Podziękować za nominację - podziękowane
3. Nominować 10 blogów - i tu pojawia się największy problem, bo nominowałabym wszystkie istniejące blogi na świecie, a Wasze po 100-kroć, ale muszę wybrać 10 :(((. W takim razie poniżej moja lista nominowanych blogów (oj, jak ciężko, bo wszystkie Wasze blogi i Wasze prace są cudowne, ale obiecuję, przy kolejnym wyróżnieniu uwzględnić nie uwzględnionych):


Na koniec taka moja prośba, na wszystkie pytania będę odpowiadać Wam w mailach, bądź pod Waszymi postami, bo jak odpowiadam u siebie pod Waszymi komentarzami to nabijam sobie punkty dla komentujących, a tego byście nie chcieli prawda;)? Pozdrawiam serdecznie. Jeszcze raz dziękuję za Wyróżnienie i do kolejnego!!! 


Życzę Wszystkim udanej MAJÓWKI!!!!


P.S. Znowu mi coś internet szaleje, ale pewnie dlatego, że dzisiaj nawiedzają nasze okolice niewielkie wyładowania atmosferyczne i mam problem z otwieraniem stron, dlatego jutro spróbuję każdej z Was wysłać informację o wyróżnieniu.


5 komentarzy:

  1. O!!!. Bardzo dziękuję. Jak miło zostać zauważonym i wyróżnionym. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, przede wszystkim gratuluję Ci wyróżnienia, a jednocześnie dziękuję że mi je przekazałaś:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, dziękuję Ci za wyróżnienie, życzę udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac