niedziela, 8 czerwca 2014

Miła niespodzianka bo kolejne Wyróżnienie

Dzisiaj chcę wywiązać się z obietnicy danej Tintalle00. Blogger w dalszym ciągu coś się buntuje, ale powiedziałam sobie, że się mu nie dam. Dziękuję za to wyróżnienie bardzo, bardzo gorąco. Po tych chwilach zwątpienia i słabości, to wyróżnienie zmotywowało mnie do pracy. Podbudowało mnie ogromnie, że są osoby, którym podoba się to co robię. Dziękuję raz jeszcze!!!!





Jest to wyróżnienie dla blogów z najmniejszą liczbą obserwatorów, więc w 100% spełniam ten warunek ;) Czas na moje nominacje. Liczba porządkowa nie jest podyktowana tym, że jakiś blog lubię bardziej lub mniej. To by była nieprawda i kłamstwo w najwredniejszej postaci. Uwielbiam wszystkie Wasze blogi jednakowo, bo wkładacie w swoje prace dużo serca, poświęcacie wiele wolnego czasu, żeby pokazać nam swój warsztat. Wasze prace to mistrzostwo świata!!!! Uwielbiam je wszystkie, wiele się od Was uczę. Podziwiają Was nawet moje Córcie, które regularnie do Was zaglądają.
Numery blogów są dla uporządkowania od tych co mają najmniejszą liczbę obserwatorów lub niedawno zaistniały w internecie i chcę zachęcić autorki blogów do pracy i pokazywania swoich dzieł. Sama niedawno założyłam bloga i wiem jak trudno jest zdobyć obserwatorów, ale wiem, że Ci co ze mną zostali to najserdeczniejsze i najpokrewniejsze dusze, które zawsze pomogą, doradzą i wespierają mnie dobrym słowem. Dziękuję!!!!
A oto moje nominacje:


Pozdrawiam gorąco i do kolejnego wpisu!!!!

7 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zasłużonej nominacji!Dziękuję Ci, Bożenko, za docenienie mojej skromnej osoby :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz, ja tam nawet bez bloga będę Cię wspierać i się odzywać:) Dzięki za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej zdecydowanie się należała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie. Ucieszyło mnie to co napisałaś o autorkach nominowanych przez Ciebie blogów. Rzeczywiście poświęcam temu hobby mnóstwo czasu. Pochłania mnie to tak, że cierpią przez to inne dziedziny mojego życia. Czekam wakacji jak przysłowiowa kania dżdżu, abym mogła wziąć się za coś ambitniejszego i miała więcej czasu na oglądanie Waszych prac.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za wyróżnienie, nie wiedziałam, ze coś takiego się w ogóle odbywa - faktycznie blog jest świeży i ma niewielu podglądaczy, ale mam nadzieję, ze to się zmieni - pewnie w sierpniu znowu troszkę przystopuję, bo mam termin porodu, ale jak się z dzieciątkiem ogarnę to na pewno zabiorę się do większej pracy w testowaniu niemowlakowych gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac