niedziela, 2 listopada 2014

Domek - zawieszka raz jeszcze!

Witajcie!!! Chcę Wam gorąco podziękować za komentarze i liczne odwiedziny w poprzednim poście!!! Nominacja, która mnie spotkała, to ogromne wyróżnienie, ale i obowiązek, by Was nie zawieść i ciągle doskonalić swój warsztat. Dziękuję raz jeszcze Ewelinie i dziękuję Wiesi, że przyjęła wyzwanie!!! Wasze miłe słowa motywują mnie do pracy, której mam ostatnio sporo, dlatego znowu będą pojawiały się posty z robótkami z zeszłego miesiąca, ale mam głęboką nadzieję, że i nowości też zdążę pokazać. Na początek kolejny domek, który został wykonany dla Mamy Agatki na Urodziny. Mam nadzieję, że się podoba Jubilatce:)
Schematy na kokardkę i ptaszka znalazłam na stylowi.pl, bardzo dawno temu i nie wiem czy uda mi się odszukać strony z tymi wzorami, ale obiecuję, jak tylko je odszukam podlinkuję natychmiast i zaktualizuję posta. Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!!

8 komentarzy:

  1. Jeszcze raz dziękuję Bożenko, moja Mama była zachwycona, marzyła o takim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny!!! Jestem zachwycona tym domkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ Ty kochana lubisz spełniać marzenia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps.Po 18-ej czasu zimowego wyglądasz dość nieznajomo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Bożenko, Twoje domki mogą być kolejny i kolejny raz. Bardzo mi się podobają i z przyjemnością je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, pełen niewinnego uroku domek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac