czwartek, 3 lipca 2014

Etui i sakiewka w jednym.

Witajcie moje Drogie Obserwatorki. Dziękuję wam za przemiłe komentarze i słowa pochwały dla moich Pociech. Jesteśmy z nich bardzo dumni i tylko my to doceniamy, ponieważ w szkole, do której chodzą tego typu talent jest niedoceniany. Dużo jest takich dzieci, ale wszelkie konkursy wygrywają dzieci, których prace nie są samodzielne, a wręcz na bezszczelnego zakupione w sklepach. No cóż wiele można by napisać o tej placówce i niestety coraz mniej pozytywnie. Jednak nie o tym chciałam pisać.
Jak pamiętacie postanowiłam odpocząć od wielkich form, a że było zapotrzebowanie dla moich Milusińskich na etui na telefony powstało coś na wzór sakiewko-etui, zgodnie z pomysłem zamawiających i koniecznie z możliwością zawieszenia na szyi. Oto prawie bliźniacze (bo z jednego motka kordonka) melanżowe sakiewki. Pierwszy raz używałam Altin Basak Myra kolor 3006 169m/50 g oraz szydełko Pony 2,5 mm. Przyznam się, że identyczny kolor ma czeska Snehurka, ale jest dużo cieńsza, bardziej się rozciąga i cena za 30 g jest taka jak tej za 50g, czyli dość droga bo w granicach 7,60 zł do 7,90 zł. Dobrze mi się z tego kordonka robiło i naprawdę w dotyku bardzo miły. Chociaż robione tym samym wzorem i identyczne wielkości to melanż ma to do siebie, że dwóch identycznie wykonanych rzeczy trudno znaleźć.
Oto omawiane etui:
 
 
Zamawiające bardzo zadowolone, ja nieskromnie powiem, że też mi się podobają ;). Zmykam do pozostałych małych form, o których mam nadzieję wkrótce. Pozdrawiam, życzę dużo słoneczka a wraz z nim pozytywnej energii!!! Do kolejnego!!!




8 komentarzy:

  1. och Bożenko piękne!!taka moc kolorów w ten poczatek lata wskazana!! brawo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sakiewki. Córeczek gratuluję, myślałam że tylko ja mam takie zdanie o tak zwanej sprawiedliwości gdziekolwiek w szkole też. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie sakiewki bardzo mi się podobają. :)
    Niby wiedziałam, że z melanżu nie da się zrobić dwóch identycznych rzeczy ale ta różnica mnie zaskoczyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie układają się kolory ja u siebie mam dostępną Kaję z Ariadny i lubię z niej robić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Takie kolorowe :) Własnie fajnie że nie są identyczne, bo się pociechy kłócić nie będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak cudownie kolorowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęczowe i takie letnie - w sam raz, na ten czas!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac