sobota, 12 kwietnia 2014

Radosna Świąteczna Twórczość moich Pociech

Witajcie!!! Dzisiaj będzie post o świątecznych pracach moich Pociech. Zawirowania ostatnich dwóch tygodni trochę nadwyrężyły me psychiczne i fizyczne siły, dlatego to co zaplanowałam jeszcze nie dokończyłam. Szczerze mówiąc na dzień dzisiejszy czuję się taka "wypalona", bez chęci do wszystkiego. Za to moje Córcie w ostatnich dniach trochę robótkowo poszalały. Wybaczcie im jeśli prace te są niedoskonałe, ale nadmienię, że mają 7 i 10 lat. Natchnienie do tych prac zaczerpnęły z tegorocznych numerów "Weny" i "Twórczych Inspiracji", ale ponieważ stos gazet jest dość pokaźny, więc mi trochę zejdzie zanim te numery odszukam, dopiszę w późniejszym terminie.
Na początek wielkanocne pisanki w wersji quillingowej dla naszej przesympatycznej zaprzyjaźnionej Rodzinki z Poznania. Jest to w pewnym sensie taka wdzięczność i podziękowanie od moich Córci dla Seniorki rodu, Pani Stefani, za wspaniałe prezenty, które przysyłając moim dzieciom rozwijają ich plastyczne i w ogóle manualne zdolności. Dziękujemy Pani Stefanio!!!! A oto i wspomniane pisanki:
Żółty kurczaczek w całości wykonany przez starszą Pociechę.
Jest to jedna pisanka, ale chciałam pokazać niektóre jej elementy. Dwa pierwsze zdjęcia to góra i dół jajka, czyli węższa i szersza strona pisanki. Tutaj swoje dwa grosze dołożyła młodsza Córcia w postaci zajączka, kwiatuszka i motylka. Mam nadzieję, że się spodobają:)
Następne prace to wdzięczność za kuferek dla Ewelinki. Tutaj swój maleńki wkład miała również młodsza Córcia w postaci tego oto króliczka:
A pozostałe prace już w wykonaniu starszej Córci. Mam nadzieję, że się Ewelince spodobają i że znajdzie dla nich zastosowanie;))










8 komentarzy:

  1. Mam Bożenko bardzo zdolne córcie i patrząc na te prace w życiu bym nie powiedziała, że robiły je 7 i 10 latka. Kurczaki, kurki, koguciki i zajączki są po prostu rasowe :) A pisanki są super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo, ale naprawdę one same to robiły, ja nie mam cierpliwości do takich cieniutkich paseczków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze miało być Masz * ( moja klawiatura ostatnio szwankuje ), a po drugie to wierzę, że zrobiły to Twoje dziewczynki, bo mają utalentowaną mamę, więc po kimś talent do takich rzeczy odziedziczyły :)

      Usuń
  3. Śliczne prace :) Bardzo zdolne te Twoje córcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ tu pięknie ;) mimo Waszych kłopotów całym sercem zyczę by Święta przyniosły moc uśmiechu i ciepła w serduszku ;)
    będzie dobrze bo tak być MUSI koniec i kropka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.na malutkie cudeńka pomysł już zabłysnął :) uściskaj mocno swoje córcie :*:*:* uwielbiam Was!!

      Usuń
  5. Wielkie brawa dla dziewczynek! Jajeczka przepiękne, a króliczek i kury/koguty powaliły mnie na kolana - c u d o w n e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam całą zdolną rodzinkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac