niedziela, 16 listopada 2014

Idą Święta - Gwiazdeczki cz.I

A jednak dopadło mnie paskudne przeziębienie, ale to już taka pora roku. Niebo nad nami dzisiaj wygląda niepokojąco strasznie, kilka minut temu miało barwę popielato-zieloną, by teraz z każdej strony domu wyglądać inaczej, bynajmniej nic lepiej. Zaczęło też padać i pewnie sypnie śniegiem:(. 
Nie chciałabym jeszcze tego białego puchu, ale na to akurat nie mam wpływu. Co będzie to będzie. Wszak u mnie już sypnęło śniegiem tak, że aż na trzy posty będzie. Wybaczcie jakość zdjęć, ale nie umiem bez dobrego naturalnego oświetlenia zrobić fotek. Oto mój pierwszy śnieg, ale on długo u mnie nie poleży;)
Wzory śnieżynek pochodzą z wszechinspirującego netu, ze stron m.in. stylowi. pl, czy mypicot.com. Usztywniłam je na wikolu, bo mają zawisnąć w oknie i muszą trzymać fason:)))
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, życzę dużo zdrówka i do kolejnego!!!

2 komentarze:

  1. piękne są :) delikatne i cudne w formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, nie mogę uwierzyć, że można stworzyć takie cuda! Są przepiękne, nie mam słów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac