piątek, 7 listopada 2014

Kwiaty hurtem

Witajcie Kochani!!! Dziękuję Wam za liczne odwiedziny i przesympatyczne komentarze pod ostatnim postem. Dzisiaj zanudzę Was zdjęciami i tak trochę na przekór porze roku będzie kwieciście. Są to same pojedyncze elementy, gdyż taka była prośba moich Serdecznych Znajomych, które same będą komponować dla siebie ozdoby. Nie zdradzę które, bo może kiedyś pochwalą się na swoich blogach do czego wykorzystały moje kwiatuchy.
Na początek włóczkowy kwiatek, który już znalazł zastosowanie i był już prezentowany w tym poście:
                                    

Ten zestaw różyczek już jak mi wiadomo znalazł zastosowanie. Kolorystyka i taka ilość zrobiona została zgodnie ze złożoną prośbą:
Drugi komplecik kwiatów też już dawno został dostarczony do Zamawiającej i jeśli tylko coś już z tego się wykluje to zaktualizuję posta. Obiecuję!!! A może napiszę nowego z udostępnionymi zdjęciami :)))????? Oto i one:
Nie mam pojęcia kiedy znowu będę miała zasięg internetowy, gdyż nadchodzi kolejna fala halnego i wierzcie mi już wieje jak małe diabli. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Pozdrawiam gorąco i serdecznie oraz do kolejnego!!!!

8 komentarzy:

  1. Przepiękne!!! Robiłam też takie, ale cierpliwości wystarczyło tylko na 3 warstwy (rzędy) hehe.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne :* mam nadzieję że przed świętami uda mi się podesłać Ci zdjęcia z urzeczywistnieniem pomysłów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, toż u Ciebie cała łączka z kwiatów. Są po prostu obłędne. Aż dziw bierze, że takie cuda można z włóczki zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kwiatuszków.. piękne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale nadziergałaś kwiatków :) Mają bardzo efektowny wzór :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac