poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Serweteczka i podkładeczki

Witam serdecznie!!! Dzisiaj króciutko, bo jeszcze masę mam pracy i chociaż chęci ogromne to przez tę duchotę brak sił. Dlatego w ramach przerwy między plewieniem a wieszaniem prania postanowiłam do Was zajrzeć i napisać posta. Na początku dziękuję z głębi serca w imieniu moich Córeczek za liczne pochwały pod ich adresem. Bardzo je to zmotywowało i oczywiście przeniosło się to na ich czyny, więc wkrótce zapewne znowu coś pokażę.
Dzisiaj chcę Wam pokazać małą serweteczkę wykonaną na prezent urodzinowy dla mojej Imienniczki aż ze Szprotawy. Serweteczka jest według wzoru z Diana Robótki 5/2013, zmodyfikowany jedynie o dodatkowe dwa środkowe kółeczka. Prezent dotarł i wiem, że się spodobał, dlatego pokazuję.
Kolejny skromny wytwór to sznurkowe podkładeczki dla Eweliny. Ona kupiła sznurek, ja wykonałam według własnego pomysłu. Zatwierdzone pozytywnie :), więc również pokazuję.

9 komentarzy:

  1. Ładna serwetka, ciekawy pomysł na podkładki, też mi się podobają. A włóczka o którą pytałaś to Baby Tweed firmy Nako, mamy ją też w innych kolorach
    http://ugaby.istore.pl/pl/wloczki_wloczki-dla-dzieci_baby-tweed
    Pozdrawiam, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, i podkladeczki i serwetka. Mam trochę sznurka, może i ja spróbuję, chociaż nie teraz, bo mam już podkładeczkowy przesyt.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak widzę te cudowne podkładeczki to z ustęsknieniem siegam dnia gdy przeprowadzę się do siebie i usiądę w głębokim fotelu popijając kawę a kubek odłoże na tak cudnego kwiatuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka i podkładki śliczne i jak zwykle pięknie wykonane :). Nie wiedziałam, że sznurek tak rewelacyjnie wygląda w tego typu pracach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka bardzo mi się podoba jakby ją wydłużyć to ładny bieżnik by powstał:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka cudna, ale podkładki to mnie zupełnie zachwyciły, jest dizajn!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac