piątek, 3 lutego 2017

Mój pierwszy szydełkowy sweterek dla Córci

Witam serdecznie moich Drogich Obserwatorów, Komentujących i Odwiedzających. Dziękuję, że o mnie pamiętacie, miłym słowem wspieracie. Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój pierwszy w życiu szydełkowy sweterek zrobiony dla młodszej Córci. Kolory wybierała sama, chociaż proponowałam inne, ale takie się jej spodobały, a że klient nasz pan...:))) Najważniejsze, że w nim chodzi. Robiłam na tzw. oko, ponieważ modelkę miałam pod ręką i na bieżąco modyfikowałam. Golfik powstał z resztki Mimoza Multi Natura kol. Z900 (100% akrylu, 325m/100g), karczek z resztki włóczki Atrakcyjnej super białej (100% akryl, 300m/100g), pozostała część wykonana z włóczek Mimoza Natura (kolor różowy bez banderolki), a ten drugi angielski róż to kol. 219 (100% akryl, 100g/330m). Używałam szydełka Pony 4,5 mm.
Na tym dzisiaj kończę. Pozdrawiam Was serdecznie, trzymajcie się zdrowo i do kolejnego!!!

7 komentarzy:

  1. Śliczny, a jak perfekcyjnie wydziergany! Moje oczka niestety nie sa tak równiuśkie;)
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjne wykonanie:) Karczek - bomba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! :o :D Gosia ładnie w nim wygląda :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dawno nie buszowałam na blogach,a tu tyle nowych ciekawych piękności,wszystko bardzo ładne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac