środa, 2 stycznia 2019

Świątecznie cz. V

Witam Was Kochani w Nowym Roku. Dziękuję za liczne odwiedziny mojego bloga, za sympatyczne komentarze i miłe życzenia. Dzisiaj chcę Wam pokazać ostatnie bombki jakie wykonałam przed Świętami. Zdjęcia niezbyt udane, ale miałam mało czasu na ich dopieszczenie, ponieważ bombki musiałam zrobić na tzw. wczoraj i z samego rana dnia następnego były dostarczane.
Następny post, gwarantuję, już bez robótek bożonarodzeniowych. Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!!


3 komentarze:

  1. Cenię rękodzieło - dobra robota, ma klimat, a na choince muszę wyglądać zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają z tymi kokardkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac