niedziela, 2 sierpnia 2020

Kolejna chusta z kwadratów babuni

Witam Was wszystkich serdecznie, przepraszam, że nie dotrzymuję obietnic, ale ciągle coś ważniejszego odciąga mnie od publikacji postów:). Dzisiaj znowu post o kwadratach, a raczej o chuście z kwadratów. Wykorzystałam tutaj włóczki Opus Mimoza Natura 100% akryl 100g/330m, w następujących kolorach nr:
36 - oliwkowy
38 - musztardowy
84 - c. rudy
214 - brudny róż
237 - śliwka
1453 - płowy
oraz szydełko Pony 3,5 mm.
Pozdrawiam Wszystkich gorąco, życzę udanych wakacji. Do kolejnego!!!





5 komentarzy:

  1. Bardzo udana chusta. Widziałam ostatnio cardigan z tych kwadratów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna chusta i jaka wielka! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy mieć chłodną jesień, więc chusta na pewno się przyda ;)Piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca,kosztowała dużo czasu,efekt łał

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta.
    U mnie z kwadratów na razie narzuty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac