piątek, 17 lutego 2017

Dzwoneczek do sesji fotograficznej

Witam serdecznie wszystkich Odwiedzających i Komentujących. Dziękuję, że jesteście i o mnie pamiętacie. Nawet się nie obejrzałam a tu kolejny tydzień minął, tydzień pełen wrażeń i emocji, ale o tym innym razem 😉. Weekend zapowiada się równie ekscytująco, chociaż pogoda się dzisiaj mocno popsuła i zaczął padać deszcz ze śniegiem 😕. Najważniejsze, że zdrowie dopisuje.
Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny komplecik na sesję fotograficzną tym razem strój małego Dzwoneczka. Do jego wykonania użyłam  włóczki o nazwie: Super Biała Atrakcyjna (Kotek lub Kocurek) 300m/100g, 100% akrylu, szydełko Pony 4,00 mm, kolor zielony to resztki Nako, a elementy tym kolorem zrobiłam szydełkiem Pony 3,00 mm. Strój oczywiście w przedziale wiekowym 0-3 miesięcy.
Na dzisiaj to wszystko. Życzę miłego weekendu i do kolejnego!!!

8 komentarzy:

  1. Super:) Dzwoneczek jest zachwycający. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Szkoda tylko, że nie mój rozmiar :) ;) :P :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy pokarzesz tą sesję na blogu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelka! super pomysł a wykonanie boskie! też chętnie zobaczyłabym choć migawki z sesji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca , gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac