środa, 30 października 2019

Urodzinowe etui na wina

Witam Was serdecznie i dziękuję za bardzo liczne odwiedziny mojego bloga. Dzisiaj chcę Wam przedstawić kolejne etui na wina, tym razem nie w wersji weselnej. Te pokrowce zostały zamówione na szczególne Urodziny. Inspiracją do ich wykonania były schematy na maskotki Chip 'n 'Dale'a znalezione na Pintereście , a pochodzące z tego bloga http://irkachan.blogspot.com/ . W pracy nad nimi posługiwałam się szydełkiem Addi Swing 4,0 mm. Włóczki w głównych kolorach to Kotek (100% akryl, 100g/300m) kolor żółty (5316) i brąz (5843) i oczywiście resztki białej, beżowej, czarnej, różowej, które już banderolek nie posiadają.
Przy tym projekcie bawiłam się wyśmienicie, aż mnie kusi zrobić ich maskotki-przytulanki, tylko muszę zaopatrzyć się w nowe zapasy wypełniacza do maskotek. Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!


4 komentarze:

  1. No takich butelek jeszcze nie widziałam. Świetne!
    Miłego dnia Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna rzecz:) Podoba mi się pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wierzę... jestem w szoku, ale super. Sama ozdobiłam już kilka butelek i buteleczek szydełkiem, ale tak jeszcze żadnych, są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac