niedziela, 8 lipca 2018

Półfabrykaty do kolczyków

Witam Was serdecznie i dziękuję, że pomimo mojej długiej nieobecności na blogu, ciągle do mnie zaglądacie. Nieobecność moja nie wynika z lenistwa, po prostu dla mojej rodziny więcej teraz tych trudniejszych i smutniejszych dni, więc i zapał do blogowania mniejszy :(. Mam wiele zaległych prac do pokazania, nie obiecuję częstszego tutaj bywania, ale postaram się...Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka półfabrykatów do kolczyków zrobionych dla Bratanicy mojego Męża. Zażyczyła sobie ich, gdy zobaczyła te moje pierwsze próby do pokazywanych już wcześniej bratków w kwadratach (pierwsze zdjęcie):
Dla Niej powstały bratki na poniższych fotkach:
Mam nadzieję, że kolczyki, które zrobi Bratanica spodobają się potencjalnym Klientkom:). Muszę już kończyć, pozdrawiam Was serdecznie, życzę udanych wakacji, urlopów i odpoczynków oraz do kolejnego!!!

7 komentarzy:

  1. Witaj Bożenko bratki bardzo ładne napewno powstaną śliczne kolczyki. Niestety ale te trudniejsze chwile też się zdażają oby jak najszybciej zaświeciło dla Was słoneczko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością się spodobają. Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bratki:) Oby Wam się wszystko ułożyło pomyślnie:)pozdrawwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bratki jak żywe, nie tylko do kolczyków mogą się przydać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bratki :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac