sobota, 26 października 2019

Beretki dwie

Witam serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny. W ostatnim poście pisałam, że króluje u nas w garderobie kolor czarny, w związku z tym na nadchodzące chłodne jesienne dni poczyniłam dla siebie i mojej Mamy takie dwie prawie bliźniacze beretki. Prawie, gdyż włóczka jest tej samej firmy, ten sam rodzaj, ale kupowana w odstępie ponad roku i chociaż ten sam wzór, to samo szydełko i te same parametry, to jedna wyszła mniejsza i cieńsza. Użyta włóczka to Kotek 100% akrylu, 100g/300m i szydełko Pony 3,5 mm. Wzór ten znalazłam w czeluściach youtube z tej strony https://www.youtube.com/watch?v=4hvhjKpGTgA

Czarny kolor jest dla amatora niezbyt wdzięcznym do prezentacji, ale myślę, że wzorek został uchwycony. Pozdrawiam i do kolejnego!!!


1 komentarz:

  1. Ładnie wyszły. Robiłam mamie ten beret w szarościach kiedyś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac