środa, 23 października 2019

Bluzeczka na lato

Witam serdecznie wszystkich. Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić pierwszą szydełkową bluzeczką na lato dla mnie. Niestety nie miała ona swojej premiery w realu, ponieważ gdy ją zaczynałam robić w naszej rodzinie zaczął królować w garderobie kolor czarny 😢😭 i długo nie mogłam się zmotywować do jej dokończenia. Zrobiłam to dopiero na przełomie sierpnia-września. Może będzie mi dane w przyszłe wakacje, o ile pogoda dopisze. Oczywiście przy jej robieniu musiałam posiłkować się filmikami, do których adresy podaję poniżej. W pierwotnym zamierzeniu miała być dwukolorowa, ale okazało się, że koralowej włóczki starczyło mi tylko do wysokości pępka i do tej pory jest nieosiągalna w sklepach, w których się zaopatruję. Musiałam, więc pokombinować i dlatego ostatni kolor to inna włóczka. Kolory takie jak w rzeczywistości oddają trzy ostatnie zdjęcia, niestety całościowo modelka nie chciał współgrać z aparatem i główne zdjęcie nie w pełni oddaje jej kolory.
Bluzeczka robiona od góry, szydełkiem Addi Swing 2,5 mm, i w tej kolejności podaję włóczki:
1. Alize Diva (100% akryl, 100g/350 m) kol. 661 - róż
2. Alize Diva kol. 619 - koralowy
3. Yarn Art Rapido (100% akryl, 100g/ 350 m) kol.678 - brudny róż.
Jedynie nieskromnie się przyznam, że po wykonaniu tej bluzeczki zachęciłam się do kolejnej pracy i jestem w trakcie robienia moherowego sweterka dla Córci :) Pozdrawiam serdecznie, życzę dużo zdrówka i do kolejnego!!!



1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac