piątek, 19 stycznia 2018

Szyjogrzej dla drugiej Córci

Witam wszystkich bardzo, bardzo serdecznie i mam nadzieję, że zdrowie Wam dopisuje, bo aura niesprzyjająca. Dziękuję Wam za miłe komentarze i  liczne odwiedziny. Dzisiaj kolejny zaległy post. Praca wykonana jeszcze w grudniu 2017. Jest to szyjogrzej dla młodszej Córci. Zrobiłam go z włóczki  Mimoza Multi Natura kol. Z900 (100% akrylu, 325m/100g), korzystałam z szydełka addi swing 3,5 mm. Używałam już tej włóczki m.in. przy sweterku dla młodszej Córci, a który prezentowałam w tym poście: Mój pierwszy szydełkowy sweterek dla Córci.
Na tzw. tapecie mam kolejne prace, więc wkrótce będą nowości bieżące :). Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!


5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac