poniedziałek, 1 stycznia 2018

Aniołki, dzwoneczki, choinki, czyli świąteczne zaległości

Witam Was serdecznie w Nowym 2018 Roku i życzę Wam wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności w realizowaniu planów. Dziękuję za wspaniałe życzenia i za to, że byliście ze mną cały 2017 rok. Ten Nowy Rok zacznę od zaległości, a ponieważ jeszcze trwa okres świąteczny, dlatego na pierwszy rzut chcę zaprezentować szydełkowe ozdoby.
Aniołki wykonałam z kordonka Cotton Fillet by Sajnóg 570m/100g, kolor 0001; szydełko addi swing 1,25 mm:
Bombkę zrobiłam z białego kordonka Ariadna Aria 5 425m/100g col. 400 szydełkiem addi swing 2,0 mm:
Do wykonania tych zawieszek wykorzystałam również szydełko addi swing 2,0 mm i kordonek Ariadna Aria 5. Pierwszy zestaw choinek to kolory o numerach 400 i 370 , a zieloną zrobiłam z Altin Basak Perle 5 210m/50 g,kol.0480:
Do drugiego zestawu użyłam kolorów kolejno: 354; 358 i 400.
Dzwoneczki wykonałam z białego Altin Basak Maxi i szydełkiem addi swing 2,0 mm.
Na dzisiaj to tyle. Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!


6 komentarzy:

  1. Piękne prace! Szczególnie spodobały mi się aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ozdoby�� Dziękuję i też życzę wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne ozdoby! Najbardziej podobają mi się choinki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent do szydełkowania bo wszystko zrobione idealnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac