piątek, 2 lutego 2018

Nowa chusta

Witam wszystkich serdecznie. Nawet się nie obejrzałam a tu już kolejny miesiąc tego roku się zaczął. Chociaż miesiąc zimowy, ale aura ni to zima ni to przedwiośnie, postanowiłam więc coś w podobnej tonacji zrobić. Miałam w zapasach dwa motki moherkowej Alize Angora Gold BD (80% akryl, 10% moher, 10% wełny) 100g/550m, kolor 5738 i jedynie co mi przyszło do głowy to kolejna chusta, która idealnie pasuje mi do popielatej kurtki. Wykonałam ją szydełkiem Addi Swing 4,5 mm. Wzór znalazłam na pintereście i podpisany był: maschenzahler designs. Dziękuję autorce za ten schemat. W taką pogodę jak tej zimy chusta ta się sprawdza w 100%.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Dziękuję Wam za liczne odwiedziny mojego skromnego bloga. Pozdrawiam i do kolejnego!!!


7 komentarzy:

  1. Ładniutka,całkiem spora taka do otulenia. Kolory wpasowały się w pogodę nie wiem jaku Ciebie,ale u nas pogoda jesienna.Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta:) tylko szkoda, że zimy niem ma:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna i na pewno cieplutka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna chusta. Kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta kolorowa i na pewno cieplutka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna - mam nadzieję kiedyś zrobić taką dla siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac