sobota, 3 marca 2018

Dwukolorowa czapka wzorem 3D

Witam serdecznie moich wiernych Obserwatorów. Dziękuję za Wasze odwiedziny i przemiłe komentarze. Wybaczcie, że taka monotematyczna jestem, ale zdjęcia do planowanego dzisiejszego postu przez pomyłkę uległy wykasowaniu, dlatego znowu muszę zanudzić Was kolejną czapką. Jak tylko pogoda dopisze obfotografuję kolejną pracę.
Dzisiaj prezentuję dwukolorową czapkę wzorem 3D z włóczek Nako Baby Ninni Bebe 100g/425m, 100% akryl, kolory o numerach 10836 - żółty; 1249 - różowy. Szydełko Addi Swing 2,5 mm. Oczywiście wykonałam ją według instrukcji z tego filmiku https://www.youtube.com/watch?v=maMSmm1nCos .
Czapka przypadła do gustu mojej Córci, więc chyba aż taka zła nie wyszła😉. Można ją nosić dwustronnie. Widziałam też wersję różnokolorową, więc może kiedyś spróbuję taką multikolorową zrobić. Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!


7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac