piątek, 22 lutego 2013

Zaskoczenie bo kolejne Wyróżnienie!!!

Kochane wczoraj późnym wieczorem dostałam od Gabuni wyróżnienie!!! To już drugie w tym miesiącu!!! Zaskoczenie ogromne!!! Bardzo dziękuję, cieszę się niezmiernie, że moja praca jest doceniana. Jest to nieziemsko mobilizujące do dalszych działań. Gabuniu, dziękuję jeszcze raz.
Teraz kolej na moje nominacje. Wszystkim Wam należą się ogromne słowa uznania za Waszą twórczość, ale żeby zabawa trwała dalej to tym razem nominuję blogi:

Przyszła teraz kolej na pytania, postawione przez Gabunię. Oto i one:
1. Najczęściej używane słowo/słowa? 
Mam nadzieję, że chodzi tu o słowa, kiedy nie jestem zdenerwowana;) "laski, bądźcie grzeczne" wyjaśniam: to do moich córek
2. Ulubiony region Polski? 
Uwielbiam podróże po Polsce, tylko mi je z roku na rok ograniczają finanse. Jestem z Małopolski, więc patriotyzm lokalny, ale chciałabym zwiedzić wschodnie krańce naszego kraju. a potem w stronę zachodu.
3. Twój złodziej czasu?
 Komputer i robótki ręczne.
4. Twój ulubiony trunek?
Kawa rozpuszczalna z mleczkiem lub śmietanką.
5. Kolor którego nie cierpisz?
Czarny na młodych osobach, jeśli nie jest on żałobą.
6. Miesiąc który lubisz najbardziej? 
Uwielbiam ciepłe miesiące, głównie maj, czerwiec i lipiec, ale skoro mam wybrać jeden to maj.
7. Twoja ulubiona forma aktywności fizycznej?
Długie spacery i prace w ogródku.

Moje zapytania do nominowanych:
1. Co najbardziej Cię denerwuje wchodząc do sklepu po swoje hobby?
2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
3. Jakie są Twoje ulubione rośliny?
4. Jakie kolory powodują u Ciebie przypływ energii?
5. Jesteś typem domatora czy obieżyświata?

Jeszcze raz ogromnie dziękuję. Te dwa wyróżnienia podniosły mnie na duchu i zmotywowały do pracy. Na dzisiaj tylko pokażę moje postępy z wybierania "grochu z popiołu", niestety postanowienie wielkopostne wczoraj nie doszło do skutku, gdyż jak pisałam mam na nowo mały szpital w domu.
Do kolejnego wpisu!!!

4 komentarze:

  1. Gratuluję i bardzo dziękuję:) Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na Twoje pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy zasługuję ale bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, ale konsekwentnie od 1,5 roku nie kontynuuje ich. Strasznie mi miło :) Odpowiem tu :)
    1. Nie robię zakupów hobbystycznych w sklepach stacjonarnych, wszystko kupuje przez internet
    2. Chyba nie mam ulubionej, ale można wykluczyć z ulubionych wszystkie mięsne - jestem wegetarianką
    3. Ulubiona roślina domowa to storczyk - znosi moje zapominalstwo jeśli chodzi o podlewanie
    4. Lubię szarości takie "dresowe", zielenie odcienie niebieskiego poza granatem i fiolety a jak lubię to chyba i wywołują przypływ energii :)
    5. 100% domator, chociaż raz na jakiś czas odpoczynek od domu też się przydaje

    To tyle:)

    Ps cudne serwet robisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję wyróżnienia!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac