niedziela, 9 lutego 2014

"Alicja w Krainie Czarów" - wyzwanie Kreatywnego Kufra, biorę udział!!!!

Wiem, że nie mam takich uzdolnień jak wiele z Was, ale co mi tam. Przemyślałam słowa Ewelinki ze "Sosnowego dekuferka" i postanowiłam przyłączyć się do wyzwania Kreatywnego Kufra:
Inspiracją do mojego "mini-dzieła" jest poniższe zdjęcie, a głównie przesłodki zielono-kremowy torcik z tego zdjęcia:
Początkowo myślałam, że użyję do tego celu poniższych kabaszonów:
ale z pomocą przyszła mi moja młodsza Córcia, która przyniosła mi swoje wymiankowo-przydasiowe z koleżankami, małe kremowe różyczki. Całe szczęście, że miałam sztyfty, w które te różyczki się wpasowały i oto moje różyczkowe sztyfciki, które zgłaszam do wyzwania:
Wam oczywiście z serca dziękuję za słowa otuchy i przemiłe komentarze pod ostatnimi postami. Pozdrawiam i do kolejnego!!!!

 ..................................................................................................................................................................

BUUUUU....coś źle dodałam i w Kreatywnym Kufrze zamiast zdjęcia mojej pracy ustawiło mi się zdjęcie mojej inspiracji, buuuuu, teraz tylko nadzieja w Projektantkach Kufra, ale ofiara losu ze mnie :(((((((

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie, bardzo ale to bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wiem o czym pisałaś hihi. Słodkie różyczki, mam nadzieję że wygrasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, ale super wymyśliłaś z tymi kolczykami! Śliczne są. Trzymam kciuki z całej siły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko!mnie to zwolnią z roboty jak takie cuda dalej będziesz tu wklejać!!
    ale nie mogę sie oprzeć by już natychmiast obwieścić że jest to piękny wytwór Twej nieobliczalnej wyobraźni!!i jeszcze córke wciagasz och Ty!!wspaniałe.powodzenia:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. ps.nie sądziłam że luty będzie tak kreatywnym miesiącem na wielu blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolczyki, podobne do tego torciku ogromnie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac