poniedziałek, 11 listopada 2019

Jesieno-zimowy komplet nr 1

Witam serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny. Dzisiaj odkopany z archiwum zdjęć komplet jesienno-zimowy z Alize Angora Gold (550m/100g; skład 80% akryl, 10% moher, 10% wełny), szydełko Pony 3,00 mm. Motyw wzoru jest na 5 oczek, film pod tym linkiem https://www.youtube.com/watch?v=v_76Wgg0qwU . Bardzo wdzięczny wzór, szybko się go robi. Przyznam szczerze, że jestem przerażona ilością moich wersji roboczej postów. Już mi roku nie starczy, żeby je wszystkie opublikować. Czy też tak macie?
U mnie już pierwszy śnieg zaległ na trawniku i chociaż słonko świeci, jakoś nie jest on chętny do topnienia. Pozdrawiam gorąco i do kolejnego zaległego postu !!!


3 komentarze:

  1. Fajny wzór i fajny komplecik!
    U mnie jeszcze nie zabieliło się i to dobrze:)
    Nie "magazynuję" postów roboczych ale ... mam tyły w publikowaniu:( Przydałby mi się ktoś kto zrobi zdjęcia moich robótek i zmobilizuje mnie do pisania:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie to ładne jest! Śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co sądzisz o propozycjach ze sklepu Sterkowski.pl ? Według Ciebie, są warte uwagi? Jak z ich jakością?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac