sobota, 9 listopada 2019

Serwetka do koszyczka wielkanocnego nr 2

Witam Was serdecznie i gorąco. Dziękuję za liczne odwiedziny. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować kolejną serwetkę do tego samego koszyczka wielkanocnego co w tym poście http://niteczkowy.blogspot.com/2019/05/serwetka-do-koszyczka.html. Musiałam zrobić drugą, ponieważ tamta znalazła nowego właściciela. Znajoma nie miała serca odmówić swojej znajomej, której się  bardzo spodobała. Dlatego na ponowną prośbę  mojej Znajomej zrobiłam dla Niej drugą.
Tradycyjnie podaję jaki kordonek i jakie szydełko, gdyż przy okazji jest to też informacja dla mnie przy kolejnych robótkach: robiłam ją szydełkiem addi swing 2,00 mm, kordonek Ariadna Aria 5 425m/100g kol. 0400.
Życzę udanego weekendu . Pozdrawiam i do kolejnego!!!


3 komentarze:

  1. Wszystkie poprzednie pracę są bardzo ładne ale serwetka jest boska. Lubię brugijskie serwety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serwetka! Ciekawy, ale dla mnie za trudny wzór.
    Trzymaj się Bożenko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że serwetka podobała się znajomej znajomej:)
    Jest śliczna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac