sobota, 14 grudnia 2019

Jesienno-zimowy komplet nr 2

Witam Was serdecznie po długiej przerwie, ale bynajmniej nie próżnowałam. Zanim jednak przedstawię świąteczne ozdoby, nad którymi pieczołowicie pracowałam, chcę dzisiaj pokazać zaległy post z jesienno-zimowym kompletem, który zrobiłam dla młodszej Córci. Znając życie, to pewnie ze wszystkimi świątecznymi, a co za tym idzie bieżącymi, robótkami do Świąt Bożego Narodzenia się nie wyrobię. To będzie pewnie moja nowa tradycja 😁😁😁.
Prezentowany w tym poście błękitny komplecik wykonałam z Alize Baby Flower kol.5435, o składzie 94% akrylu i 6% poliamidu; 210m/100g. Czapkę robiłam szydełkiem Pony 3,00 mm i korzystałam z filmiku pod tym linkiem https://www.youtube.com/watch?v=YuzcNO4tpnU&t=1111s, a szalik, a raczej szyjogrzej wykonałam szydełkiem Pony 3,5 mm z tego filmiku https://www.youtube.com/watch?v=ssscD3mKeVg.
 
Na dzisiaj to tyle, zmykam do przegrywania zdjęć, bo inaczej do Wielkanocy nie zdążę pokazać Wam tegorocznych ozdób Bożonarodzeniowych. Pozdrawiam Was gorąco i życzę ciepłego weekendu. Do kolejnego!!!


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac