wtorek, 5 listopada 2019

Sandałki dla Milusińskiej

Witam serdecznie wszystkich i dziękuję za liczne odwiedziny. Dzisiaj, chociaż lato już dawno za nami, to chcę właśnie w takim klimacie pokazać prace. Przyznam się szczerze, że o tych robótkach zapomniałam, dobrze, że w bloggerze jest funkcja posty robocze. Te prace to dwie pary sandałków dla małej damy. Wykorzystałam do ich wykonania resztki włóczek Red Heart Bella 100g/300m i Red Heart Lisa 50g/133m o składzie 100% akrylu obie oraz resztki włóczki Elian Melody 70% akrylu i 30% poliamidu 50g/150m, szydełko addi swing 2,00 mm.
Mam nadzieję, że tym postem chociaż trochę przypomniałam Wam ciepłe letnie dni, których mnie brakuje, bo ja strasznie ciepłolubna jestem. Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!


3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac