czwartek, 19 grudnia 2019

Ozdoby na szczytny cel - dla małego wojownika Olafka - bombki

Witam Was serdecznie. Dziękuję za liczne odwiedziny. Dzisiejszy post będzie przydługaśny, ponieważ chcę pokazać prace, które w pierwotnym przeznaczeniu miały zostać ze mną, ale na horyzoncie pojawiła się ważniejsza sprawa niż moja choinka. Ofiarowałam je na kiermasz dla małego wojownika Olafka, który mając obecnie 2,5 roku walczy z neuroblastomą.
Powyższe bombki robiłam według sprawdzonych schematów, które już miały premierę w latach poprzednich. Bombki poniżej są na styropianowym wypełnieniu i wykonane według filmiku z tego linku https://www.youtube.com/watch?v=oltBEBZTT6Q.

Bombki poniżej w tym roku to mój debiut, sprawdzałam i eksperymentowałam z filmikami, których linki będą pod każdym zdjęciem.
Serca te są opracowane na plastikowe wypełnienie, u mnie niestety nie i dlatego mają taki kształt. A korzystałam z tego filmu https://www.youtube.com/watch?v=-TI1Tftz0CA.
Tę bombkę wykonałam według instrukcji z tego linku https://www.youtube.com/watch?v=IvaMOHnJI8E.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, w kolejnym poście przedstawię z bliższa zawieszki, które są widoczne na pierwszym zdjęciu. Tym czasem życzę Wam Kochani udanego weekendu i do kolejnego!!!



3 komentarze:

  1. Piękne, cel szczytny więc nie dziwię się, że je oddałaś. Ja w tym roku też oddałam duzo szydełkowych gwiazdek na cele charytatywne i się z tego bardzo cieszę. Sobie dorobię gwiazdki w święta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac