poniedziałek, 30 grudnia 2019

Może i szewc bez butów chodzi, ale ja przynajmniej w sandałach

Witam Was wszystkich serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny mojego bloga. Dzisiaj chcę Wam pokazać jedyne ozdoby jakie zdążyłam sobie na choinkę w tym roku zrobić. Jak wiecie z poprzednich postów inne ozdoby znalazły swoje nowe domy. Dużo tych ozdób nie jest, bo już mi czasu brakło, są to jedynie gwiazdki, na które schematy znalazłam na Pintereście, a pochodzą z bloga https://www.draiguna.com.
Do ich zrobienia zmobilizowała mnie moja Znajoma, dla której też w tym roku po raz pierwszy robiłam ozdoby, a które pokażę w kolejnym poście. To ona mi wyrzuciła, że jestem jak ten szewc, co bez butów, wszystkim tylko nie sobie...no i cóż mi pozostało? Sprężyłam się i w niedzielę przed Wigilią usztywniłam. Na dzisiaj to tyle do kolejnego!!!


3 komentarze:

  1. Rozgwieździło się pięknie u Ciebie. :)
    Śliczne gwiazdeczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne śnieżynki!
    Powiem Ci że u mnie sprawdziło się przysłowie, dla siebie nie zrobiłam ani jednej;)
    Bożenko, życzę Ci wspaniałego Sylwestra i spokojnego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne śnieżynki. Ja sobie też musiałam dorabiać. Wspaniałego Sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac