niedziela, 5 maja 2019

Serwetka do koszyczka

Witam Kochani, wiem, że Święta już się skończyły, ale pisałam, że się nie wyrobię z postem, dlatego dzisiaj jeszcze jeden, z ostatnią wielkanocną pracą. Blisko rok temu moja Znajoma zapytała, czy zrobię Jej serwetkę do koszyczka. No i tak minął cały rok, bo myślałam "koszyczek to koszyczek, serwetka będzie mała" 😄 Tym czasem na dwa tygodnie przed Świętami dostałam koszyk do miary i szybko się okazało jaki to koszyczek😆:
Serwetka robiona była na podstawie schematu z Pinterestu i musiała być mocno zmodyfikowana na ten cel. Do wykonania serwetki użyłam Ariadna Aria 5 425m/100g w kolorze białym i szydełkiem addi swing 2,00 mm.
To tyle z przerywników, bo od poniedziałku wraca kwadratura koła :)))). Pozdrawiam Was gorąco, życzę ciepłego i słonecznego maja. Do kolejnego!!!!


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac