sobota, 11 stycznia 2020

Koszyko-torebka ze sznurka bawełnianego

Witam serdecznie i dziękuję za Wasze liczne odwiedziny. Dzisiaj na tapecie taki bawełniany koszyczek-torebka, którą zrobiłam z włóczki tureckiej o nazwie Kartopu 200g/120m (70% bawełna i 30% poliamid) w ślicznym rudym kolorze. Producent zaleca szydełko 10 mm, ale ja chciałam bardziej zbity splot i użyłam szydełka 8,00 mm. Wzór i wykonanie wyjątkowo improwizowany.
Na dzisiaj to tyle, zmykam do dalszych zajęć. Pozdrawiam z serca Wszystkich i do kolejnego!!!


6 komentarzy:

  1. Ładny:) Ja na razie jestem w kamizelkach:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszyk. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba, a jaka praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    Well over 160 000 men and women are using a easy and secret "liquids hack" to drop 2 lbs each and every night in their sleep.

    It's proven and it works every time.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Go grab a clear glass and fill it half glass

    2) Proceed to use this amazing HACK

    you'll be 2 lbs lighter the very next day!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac