sobota, 13 kwietnia 2019

Bliźniacza serwetka

Witam Was kochani, dawno mnie tutaj nie było, ale miałam trochę pracy z tzw. przerywnikami, pomiędzy kwadratami. Dzisiaj jeden z nich, to bliźniacza serwetka do tej sprzed roku, którą prezentowałam tutaj http://niteczkowy.blogspot.com/2018/04/serwetka-do-koszyczka.html. Robiona kordonkiem Ariadna Aria 5, kolor 0000 425m/100g, szydełkiem Tulip 1,5 mm, według wzoru z Diana Robótki nr 6/2014, ale tym razem nie modyfikowałam. No i o dziwo, chociaż kordonek ten sam co poprzednio ten był lekko bardziej beżowy niż ecru, ale Zamawiającej się spodobał i serwetka jest już w nowym miejscu zamieszkania.
Do Świąt pewnie nie zdążę zaprezentować wszystkich przerywników, ale może się uda jeszcze chociaż jeden post pokazać. Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!



4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac