niedziela, 15 kwietnia 2018

Serwetka do koszyczka

Witam serdecznie wszystkich do mnie zaglądających, stałych i nowych Obserwatorów. Dziękuję za miłe słowa zostawiane w komentarzach.Dzisiaj chce Wam pokazać wspomnianą zaległą świąteczną pracę. Jest to wykonana "na szybko", bo miałam na to tylko trzy dni, serwetka do koszyczka. Wykonałam ją kordonkiem Ariadna Aria 5, kolor 0000 425m/100g, szydełkiem Tulip 1,5 mm, według zmodyfikowanego przeze mnie wzoru z Diana Robótki nr 6/2014. Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione były późnymi wieczorami. Pierwotna końcowa wersja to pierwsze pięć zdjęć, ponieważ po przymiarce do właściwego koszyczka okazała się jednak przykrótka, dlatego kolejne zdjęcia są już po modyfikacji i na właściwym koszyczku.
Przed przymiarką:
Po przeróbce do właściwego koszyczka, który również załapał się na sesję fotograficzną:

Kolejne prace, czekające w kolejce to przerywnikowe kwadraty, ale mam nadzieję, że jeszcze pomiędzy coś powstanie, żeby Was nie zanudzić. Pozdrawiam gorąco i do kolejnego!!!


5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac