poniedziałek, 25 marca 2019

Kolejna chusta z kwadratów

Witam Was serdecznie i dziękuję za liczne odwiedziny. Dzisiaj chcę Wam się pochwalić końcowym wynikiem zgłębiania pojęcia kwadratury koła z tego postu http://niteczkowy.blogspot.com/2019/03/kwadratura-koa.html. Jest to kolejna chusta, chyba nawet większa niż poprzednia, ale to tylko w wyniku tego, że te kwadraty wyszły trochę większe, bo i większego używałam szydełka. Ilość kwadratów jednak jest taka sama jak w poprzedniej chuście. Pomimo wszelkich starań i wykorzystanych możliwości nie zmieściła się na zdjęciu w całości. Szkoda też, że kolory mimo różnych ustawień mojego wysłużonego aparatu są przekłamane, ale to już wiadomo, stary aparat, to i kiepska rozdzielczość.
Na koniec dodam, że na tym nie kończy się moje zgłębianie kwadratury koła. Zdradzę, że szykują mi się kolejne kwadratowe dni. Wszelkie posty pomiędzy trzeba będzie traktować chyba jako przerywniki 😀😀😀. Pozdrawiam i do kolejnego!!!




3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac