poniedziałek, 4 marca 2019

Kwadratura koła

Witam Was wszystkich bardzo gorąco. Dziękuję moim stałym Obserwatorkom za przemiłe słowa w komentarzach, jest mi na prawdę niezmiernie miło je czytać, a pozostałym Odwiedzającym za liczne odwiedziny. Dzisiaj chcę się z Wami podzielić moim małym spostrzeżeniem, dotyczącym pojęcia KWADRATURY KOŁA. Myślę, że udało mi się rozwiązać tę matematyczną zagadkę 😀😀😀. W moim przypadku kwadratura koła oznacza to, że w kółko robię kwadraty 😂😂😂😂😂😂😂😂. Od stycznia robię kwadraty z włóczki Opus Mimoza Natura oraz z resztek włóczek, które żal wyrzucić. Dzisiaj przedstawię Wam kwadraty właśnie z włóczki Opus w wersjach kolorystycznych, które używam do większego projektu, a jakiego, to mam nadzieję, że Wam wkrótce będę mogła pokazać. Najpierw trochę statystyki, ponieważ zdjęcia, chociaż przy takim samym oświetleniu, wyszły trochę mało realnie. Użyłam następujących kolorów włóczek:
kol. aqua                               - nr 17
       jasny stalowy                - nr 47
       zieleń butelkowa           - nr 63
       turkus zielony               - nr 73
       stalowy                         - nr 210
       liliowy                          - nr 223
       turkusowy błękit           - nr 247
       ciemny szary                 - nr 1802
do zszycia używam koloru śliwka nr 26, ilość zużytych motków podam przy skończonym projekcie. Do wykonania tych kwadratów używam szydełka addi swing 4,0 mm
Każda wersja kolorystyczna składa się z takich trzech figur, jak na zdjęciu poniżej, a ile takich kwadratów wejdzie mi w projekt to podam jak już skończę moją robótkę, dodam tylko, że na dzień dzisiejszy mam ich już 239 i jeszcze ich przybędzie.
Oprócz tych kwadratów powstają też inne do mojego kiczowatego koca 😜😜😜, ale kiedy go ukończę to trudno powiedzieć. Na dzisiaj to już koniec, żeby Was nie zanudzić. Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!!



3 komentarze:

  1. Super wyjaśnienie kwadratury koła - nieźle ubawiłam się:)))
    Ilość kwadratów już imponująca .... a tu jeszcze nie koniec!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wzorki i kolorki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super te kwadraty! Mnie się marzy taka piękna kolorowa kapa na łóżko właśnie z takich kwadratów. Kiedy widzę to u kogoś zawsze myślę, że to wygląda przeuroczo.
    Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac