czwartek, 21 lutego 2019

Ocieplacze na nogi

Witam serdecznie Wszystkich!!! Dzisiaj króciutko. Chcę Wam pokazać ocieplacze vel getry na nogi na spodnie dla mojej Znajomej, zagorzałej wędrowniczki, której ani mróz, ani śnieg nie przeszkadza w odbywaniu górskich wędrówek. Wykonałam je szydełkiem Addi Swing 3,5 mm z włoczki Alize Alpaka Royal 55% akrylu, 30% alpaki i 15% wełny. Kolor granatowy to nr 58, a beżowy to kolor nr 466. Szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają w pełni kolorów, najbardziej zbliżone to te na zdjęciach drugim i czwartym.

Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne,pewnie cieputkie,u nas właśnie wróciła zima.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Kiedyś babcia robiła mi podobne ocieplacze. Uwielbiałam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są! Marzyłam o czymś takim przy okazji przedzierania się przez zimowe śniegi:-) Świetny pomysł i wykonanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ocieplacze - a te są śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac