poniedziałek, 26 czerwca 2017

Króliczki dwa

Witam serdecznie! Dzisiaj chcę Wam pokazać, jeszcze gorące, bo kilkadziesiąt minut temu dokończone króliczki dla moich Pociech. Widziałam te króliczki na innych blogach, ale dopiero jakiś czas temu wpadł mi w oko na Pinterescie opis do nich, a tutaj jest link. Opis oczywiście po angielsku, ale jakimś cudem udało mi się dojść co i jak. Pracę nad nimi zaczęłam już w kwietniu, ale musiałam je odłożyć, gdyż breloczki na piknik były priorytetem. Udało mi się w ten weekend zacząć je dokańczać. Wykonałam je z Opus Zuza Natura  100g/508mi 100 akrylu. Panią Króliczkową wydziergałam szydełkiem Tulip 1,00 mm, a pana Królika szydełkiem Tulip 2,00 mm. Oczka to najzwyklejsze guziki i w przeciwieństwie do oryginałów, ciała króliczków nie posiadają metalowych stelaży. Muszę dopiero dojść do wprawy w wykonywaniu takich stelaży. Nie są one idealne, ale najważniejsze, że Córciom się podobają. Zapraszam do obejrzenia sesji fotograficznej 😉😄.
Powiem Wam tylko w sekrecie, że w sąsiednim pokoju trwają pertraktacje co do imion, bo wszystko muszą uzgadniać razem 😉.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Życzę udanego tygodnia zarówno pracującym, jak i już urlopującym się. Pozdrawiam i do kolejnego!!!


9 komentarzy:

  1. Wspaniała para króliczków. Cudna sukienka i ogrodniczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczki są przeurocze, śliczności normalnie. Szkoda tylko, że nie podajesz linku do schematu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza para;) Ciekawa jestem jakie dostały imiona.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze kicusie !!!!! :):D ;) ;D Prześlicznie wyszły!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna para, idealna dla dzieci jako zabawka i również jako dekoracja na Wielkanoc

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac