poniedziałek, 3 lipca 2017

Kotki II

Witam Was kochani! Nawet się nie obejrzałam a tu już czerwiec za nami. Ledwo udało mi się dokończyć zaczęte projekty, te zrobione wcześniej nie opublikowane jeszcze a tu już kolejne.... Ale cieszę się bardzo, że mogę komuś sprawić przyjemność swoimi pracami. Dzisiaj kolejne breloczki, które robiłam na wspomniany jakiś czas temu szkolny piknik. Tym razem kotki w wersji główek. Miło mi je było zobaczyć na zakończeniu roku szkolnego u kilku dziewczynek, które miały poprzypinane do swoich ulubionych torebek. Znakiem, że się spodobały.
Chcę jeszcze podziękować Natalce z Szydełkowego Kącika Natalii za wyróżnienie. Obiecuję wkrótce odpowiedzieć na pytania. A tymczasem prezentuję zaległości:
Pozdrawiam i do kolejnego!!! Miłego odpoczynku, zdrówka i słoneczka życzę!!!

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac