niedziela, 25 czerwca 2017

Niespodzianka - Wyróżnienie od mojej Córci

Kochani witam Was serdecznie w ten piękny niedzielny i wakacyjny dzień. Dzisiaj post  nie robótkowy. Chcę się Wam pochwalić wyróżnieniem, które otrzymałam od mojej Córci Kasi, która prowadzi bloga Abrakadabra Szydełkowa Magia. Szczerze mówiąc, chciałam takie wyróżnienie dać mojej Kasi na Jej Urodziny, ale ubiegła mnie Margotka. Margotko chyba czytasz mi w myślach 😀, dziękuję Ci za tę nominację bloga mojej Córci.

Oto zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem".

Pytania od Kasi, na które muszę teraz odpowiedzieć:

1. Ulubiony sposób na spędzanie wolnego czasu (poza robótkami ręcznymi)?
Poza robótkami ręcznymi uwielbiam podróżować z najbliższymi.
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Oj, trudne pytanie, gdyż mam kilka takich ulubionych książek, do których lubię powracać.
3. Twoja najlepsza zaleta?
Kolejne trudne pytanie, mam ich kilka, a która najlepsza to muszą się wypowiedzieć najbliżsi😀 
4. Co cenisz u ludzi?
Najbardziej cenię u ludzi  prawdomówność i poczucie humoru.
5. Twój ulubiony kwiat?
Wszystkie kwiaty są piękne, fiołki, bratki, bławatki, wszystkie....
6. Kto zainspirował Cię do założenia bloga?
Do założenia bloga namówiła mnie koleżanka Ewelina. 
7. Twoja wymarzona praca? 
Już taką miałam.
8. Twój ulubiony zakątek Polski?
Jeszcze nie wszystkie zakątki Polski poznałam, ale Polska Południowa zawsze w mym sercu, ze swoimi górami.
9. Okazuje się, że na koncie masz milion złotych, co z nimi robisz?
Oj, co ja bym mogła z taką kasą zrobić? Zbyt wiele bym nie na szalała zapewne. Część marzeń z pewnością bym spełniła.
10. Gdzie najczęściej spędzasz wakacje?
Z przerwami na jednodniowe wypady, to jak sięgam pamięcią zawsze w rodzinnej miejscowości.
11. W czym jesteś dobra?
Jak każda kobieta, matka i żona muszę być dobra w wielu dziedzinach 😉
 Teraz muszę trochę nagiąć zasady. Przede wszystkim pozwolę sobie zadać te same pytania, które ja otrzymałam i zwrócić  się do Was z prośbą, jeśli znacie jakieś blogi, które zaczęły od niedawna swoją "działalność" i mają mniej niż 100 obserwatorów, proszę podajcie mi do nich linki w komentarzach. Chętnie do nich zaglądnę i obdaruję tym wyróżnieniem.

Dziękuję Kasiu raz jeszcze. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do kolejnego!!!


    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac