sobota, 17 czerwca 2017

Nie każda rybka lubi pływać

Witam serdecznie Was wszystkich. Dziękuję, że jesteście i odwiedzacie mój skromny blog. Muszę się Wam pochwalić dostałam wyróżnienie od mojej własnej Córci, która od nie dawna prowadzi swój własny blog Abrakadabra Szydełkowa Magia. Margotka mnie ubiegła 😊. Córciu bardzo, bardzo Ci dziękuję i przy najbliższej okazji odpowiem na Twoje pytania. Dzisiaj jednak chciałam pokazać kolejny przerywnik w natłoku tych breloczków, nie sądziłam, że będą one cieszyły się taką popularnością.  Tym przerywnikiem są trzy rybki. Schematy z angielskim opisem znalazłam na pintereście. Niebieska i różowo-pomarańczowa są wierne schematowi, natomiast cała pomarańczowa ma zmodyfikowany ogon według mojego pomysłu, żeby był bardziej zbliżony do ogona prawdziwej rybki.
Następny post, obiecuję, będzie o wyróżnieniu, żeby Was do końca nie zanudzić breloczkami. Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego!!!!

5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac