środa, 30 grudnia 2015

Prezentowe:)

Kochani, witam Was serdecznie i dziękuję za życzenia świąteczne i liczne odwiedziny. Jutro ostatni dzień starego roku. Nie będę Was zanudzać podsumowaniami ani noworocznymi postanowieniami. Dzisiaj chciałam Wam pokazać ostatnie przedświąteczne prace, wykonane na prezenty. W czasie świątecznym powstał komplecik dla maluszka, ale jeszcze nie wykończony, dlatego premierę będzie miał po Nowym Roku;)
Na początek komin dla Przyjaciółki mojej starszej Córci z YarnArt Angora Active 500m/100g, 25% moheru i 75% akrylu, kolor 852, druty 6,00 mm, kwiat wykonany szydełkiem Pony 4,00 mm z instrukcji ze strony sheru.ru:
Drugi prezent to komino-golfik dla małej damy, który zrobiłam z Nako Baby Baby Tweed Joyful (230m/100g, 100% akrylu), kolor 35070 i szydełko Pony 4,5 mm. Posiłkowałam się filmikiem z tej strony.:
Kończąc ten post, ostatni w tym roku chcę Wam życzyć:
Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego tym razem już w Nowym 2016 Roku!!!

7 komentarzy:

  1. Fajne te kominy:)Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku!!!! Piękne kominy zwłaszcza ten pierwszy mi się podoba:)) Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kominy!
    Bożenko, życzę Ci w 2016 roku tylko samych szczęliwych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości ! Świetne kominy - piękne kolory.
    Dziękuję :-) I Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te kominy, szczególnie ten pierwszy :) szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te kominy, szczególnie ten pierwszy :) szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyślności w Nowym Roku ! Wielu wspaniałych prac !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac