piątek, 4 grudnia 2015

Idą Święta cz. VII - raz jeszcze stojące aniołki

Witam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa w komentarzach. Dzisiaj przynudzę Was kolejnymi stojącymi aniołkami, wykonanymi dla wyjątkowych osób. Zrobiłam je na bazie (oczywiście z lekka zmodyfikowałam po swojemu) schematów znalezionych na pintereście, ale na zdjęciach widnieje nick NULA, dlatego chcę Jej z serca podziękować za przetłumaczenie i sporządzenie tych wspaniałych schematów. Dziękuję :)))
Pierwszego anioła wykonałam dla wspaniałej, przesympatycznej, oddanej swojej pracy Polonistki mojej starszej Córci, Pani Basi, na Imieniny, w podziękowaniu za czas poświęcany Jej podczas przygotowań do różnych konkursów humanistycznych, za rozwijanie w niej pasji literackiej. Dziękuję Pani Basiu!!!
Tego z kolei anioła zrobiłam dla Mamy naszej Małej Sowy. Niech będzie aniołem zawsze przynoszącym dobre nowiny, nie tylko od święta :)))
A ten trzeci najmniejszy przyjmie wkrótce postać wiszącego aniołka, dlatego gdyż zrobiłam go dla Mojego Mężusia jako dekorację świąteczną do jego miejsca pracy, czyli busa, a tam raczej zdaje egzamin forma zawieszki niż stojąca ;))). Mężowi się bardzo podoba, a to najważniejsze.
Dodam jeszcze, że stojące aniołki jeszcze się pojawią na blogu, bo mam na nie zamówienie dla Najbliższych. Życzę udanego weekendu i dużo prezentów od Mikołaja. Pozdrawiam i do kolejnego!!!!

8 komentarzy:

  1. Bożenko,przepiękne prace.Ja jeszcze nie próbowałam robić aniołków.Mam nadzieje,że spróbuję:)A jeżeli chodzi hafty to powiem Ci,że jak pochwaliłam się mojej przyjaciółce,że haftuję to ona z przerażeniem zapytała mnie czym się zatrułam:)))Igła mi się nigdy nie trzymała aż zaczęła:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne anioły :-) Przepiękne wzory - bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam straszne zaległości u Ciebie, ale praca zawodowa zabiera mi każdą wolną chwilę:( Obejrzałam już wszystko i powiem - cała produkcja świąteczna jest cudowna, zjawiskowa, fantastyczna!
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cuda z chęcią bym postawiła na półce:) Aż miło popatrzeć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz Bożenko, masz już cały orszak przepięknych aniołów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioł "z Rio" jest najcudowniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac