poniedziałek, 11 lutego 2013

Łapacze serca

Moje Drogie! Kiedy wczoraj pisałam i wklejałam posta o moich weekendowych wyczynach, moje córcie "zamknęły się" w swoim pokoju i przygotowały dla mnie niespodziankę. Chcę dodać, że mają dopiero 8 lat i 5 lat i zrobiły dla mnie coś takiego. Najpierw zdjęcie opakowania i samego pudełeczka:
W środku po otwarciu moim oczom ukazały się dwa woreczki:
Tak, moje Drogie to są kolczyki zrobione rączkami moich córci dla mnie. Są bardzo wiosenne i w moich ulubionych kolorkach. Tak wyglądają po wyjęciu z woreczków:
Dla siebie zrobiły również kolczyki w takiej kolorystyce:
Tak mnie to ujęło za serce i tak się wzruszyłam, że postanowiłam ich rękodziełem się pochwalić. Rozwesela to moje serce....








5 komentarzy:

  1. Jeszcze trochę i bloga będziesz prowadziła razem z córkami, bo widać, że z pasją wdały się w mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do tych manualnych rzeczy to masz rację!Mają trochę talentu;) Bo do śpiewu to już nie, tak jak i ja!!Dzięki za komentarz i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo zdolne córcie :) kolczyki są śliczne :) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne te kolczyki i wielkie gratulacje dla corek!Czyzby sie zarazily od mojego 9-letniego wnuka?On tez uwielbia robic kolczyki i inne rozne rzeczy,jest to wielka radosc miec takie uzdolnione pociechy w domu,dziewczyny tak trzymac!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac