piątek, 31 stycznia 2020

Stópkogrzeje

Witam serdecznie w ostatnim poście w tym miesiącu. Dziękuję wszystkim za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze oraz uwagi. Iwonko, dziękuję Ci za zwrócenie uwagi, tak mi przykro. Przepraszam, że filmiki, które udostępniłam są nie dostępne. Kiedy publikowałam post http://niteczkowy.blogspot.com/2020/01/czapeczki-dla-dzieciaczka.html, to linki były aktywne, nawet cieszyłam się, że będę mogła zrobić kolejną czapeczkę i rozpiszę sobie ten wzór, a tu taki psikus:((.
Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejne prace z resztek włóczki Opus Mimoza Natura, a tak na marginesie to coraz trudniej dostać tę włóczkę zarówno w sklepach stacjonarnych, jak  i internetowych. Szkoda, bo bardzo lubiłam robić z tej włóczki. Prace te nazwałam stópkogrzeje, bo skarpetami raczej trudno to nazwać :))), najważniejsze, że spełniają swoją rolę na 100%. Zrobiłam dwie pary, jedną dla siebie, a drugą dla młodszej Córci. Zainspirowałam się filmem na stronie https://sheru.ru/  pod tym linkiem https://www.youtube.com/watch?list=PLR0EOjYjws9WZwbI2sdNC0-e4RQK2dKcW&time_continue=3&v=gnNBSBRWATY&feature=emb_logo.
 Pierwsza para jest dla mnie:

 
 
 a ta druga dla Córci:
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Od lutego wracam do zgłębiania pojęcia kwadratury koła 😁😁😁, ale obiecuję, będą przerywniki. Pozdrawiam Was gorąco i do kolejnego!!!



3 komentarze:

  1. Ja takie coś nazywam skarpetko-butami. Ten model bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne:) I jakie praktyczne wykorzystanie resztek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. As claimed by Stanford Medical, It's in fact the SINGLE reason this country's women live 10 years longer and weigh 19 KG lighter than us.

    (Just so you know, it is not related to genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING about "how" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", and not "WHAT"...

    Click this link to discover if this brief questionnaire can help you find out your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac