sobota, 17 marca 2018

Kwiatowa czapka

Witam Was serdecznie i dziękuję za przemiłe komentarze i Wasze liczne odwiedziny. Dzisiaj będzie bardzo krótko, ponieważ chcę Wam zaprezentować kolejną czapkę. Zrobiłam ją z resztki granatowej włóczki, niestety nie posiadam już banderolki i nie mam pojęcia co to jest za włóczka, a kwiatowy motyw prezentowałam już jakiś czas temu w tym poście http://niteczkowy.blogspot.com/2016/09/szydekowe-aplikacje-przerywnik.html. Córcia testowała ją już w miniony weekend, gdyż pogoda trochę nas rozpieściła wiosennym słoneczkiem, niestety wczoraj padał deszcz, ale od dzisiaj rana znowu mamy mróz i dla odmiany zamiast deszczu mamy śnieg oraz wieje bardzo, bardzo zimny i silny wiatr. No cóż taki mamy klimat...
Pozdrawiam gorąco i życzę dużo zdrówka. Byle do wiosny i do kolejnego!!!


4 komentarze:

  1. Lubię robić na szydełku ale Ty jesteś mistrzynią dla mnie:) Super czapa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka super czapeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i ciekawie wygląda motyw kwiatu na czapce. Czapka wyszła super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac