piątek, 16 lutego 2018

Błękitny komplecik wzorem 3D

Witam serdecznie wszystkich. Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze. Zima u mnie nadal trzyma, więc tak jak pisałam w poprzednim poście u mnie zimowy asortyment :). Dzisiaj chcę Wam pokazać błękitny komplecik wykonany zgodnie z instrukcjami z youtube. Linki do poszczególnych filmików podam poniżej. Do zrobienia tego kompleciku, który od razu przypadł do gustu młodszej Córci, wykorzystałam włóczkę Red Heart Bella kol. 00010, długość 300m/100 g. Z włóczki tej robiłam już inny komplecik, który prezentowałam w tym poście Chabrowy komplecik. Komplecik poniżej robiłam aż trzema szydełkami addi swing: 2,0 mm - ściągacz czapki, szydełkiem 2,5 mm - czaszę czapki, a szydełkiem 3,0 mm - komin. 
Czapkę wykonałam zgodnie z tym filmikiem https://www.youtube.com/watch?v=YuzcNO4tpnU.
Przy wykonaniu golfika posiłkowałam się tym filmikiem https://www.youtube.com/watch?v=syntHG3M89c.
Dziękuję autorce tych filmów za ich udostępnienie i możliwość poznania i nauczenia się wykonania nowego wzoru. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Pozdrawiam i do kolejnego!!!



5 komentarzy:

  1. Świetny komplecik. A wzór czapki boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor a wzorów nie znam:) Dzięki za filmiki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba i wzór i kolor. Śliczne. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik!!Ciekawy wzorek i super kolorek :) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac