czwartek, 27 lipca 2017

Kolejne Wyróżnienie!!!

Witam serdecznie, dawno mnie tutaj nie było, tak się jakoś złożyło, że wtedy kiedy miałabym czas coś wpisać to albo burza szaleje, albo brak internetu. Dzisiaj mam trochę szczęścia, bo jeszcze nie grzmi chociaż niebo czarne jakby zaraz miało padać. Muszę trochę nadrobić zaległości. Jeszcze w czerwcu otrzymałam kolejne wyróżnienie od przesympatycznej Natalki z Szydełkowego Kącika Natalki, a zasady przyznanego wyróżnienie możecie przeczytać tutaj oraz tutaj, dlatego nie będę ponownie ich przytaczać, a skupię się na sednie, czyli na odpowiedziach na pytania. Natalko jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi na Twoje pytania Cię zadowolą.

1. Ulubiona piosenka? 
Mam wiele ulubionych piosenek i wszystkie one pochodzą z lat 60 i 80 ubiegłego stulecia, czyli bardzo, bardzo stare, np. "Tyle słońca w całym mieście", "Kawiarenki", " Zacznij od Bacha" i wiele, wiele innych.
2. Czy masz zwierzę w domu? Jeśli tak to jakie?
Mam psa Jogiego rasy west terrier i kotkę dachowca o imieniu Bella, właśnie od Ciebie Natalko :).
3. Co robisz w wolnym czasie?
Dorośli nie mają wolnego czasu, ale uwielbiam spacery i rowerowe przejażdżki z rodzinką.
4. W czym jesteś dobra?
Moje pociechy podpowiadają mi, że w szydełkowaniu 😊, może???
5. Czy lubisz swoją pracę/pasję?
Swoją pracę uwielbiałam i kocham swoje hobby.
6. Gdzie spędzasz wakacje?
Zawsze w rodzinnej miejscowości.
7. Kto Cię zainspirował do stworzenia bloga?
Blogowanie zawsze chodziło mi po głowie i w mojej decyzji do jego założenia poparła mnie koleżanka Ewelina.
8. Gdybyś miała na koncie dwa miliony złotych co byś z nimi zrobiła?
Mogłabym zapewnić rodzinie spokojne życie.
9. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Ruskie pierogi, rosół z makaronem domowej roboty.
10. Co cenisz u ludzi?
Szczerość, dobre serce i empatię.
11. Twoja ulubiona książka?
"Pan Tadeusz" Adama Mickiewicza i "Potop" Henryka Sienkiewicza.
Tak jak poprzednim razem muszę trochę nagiąć zasady. Przede wszystkim pozwolę sobie zadać te same pytania, które ja otrzymałam od Natalki i zwrócić  się do Was z prośbą, jeśli znacie jakieś blogi, które zaczęły od niedawna swoją "działalność" i mają mniej niż 100 obserwatorów, proszę podajcie mi do nich linki w komentarzach. Chętnie do nich zaglądnę i obdaruję tym wyróżnieniem. Chyba, że uzbroicie się w ogromną cierpliwość i jak będę miała więcej wolnego czasu to to nadrobię.
Tymczasem na tym kończę. Jeszcze raz Natalko serdecznie dziękuję. Gorąco pozdrawiam wszystkich i dziękuję za przemiłe komentarze. Do kolejnego!!!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac