piątek, 6 stycznia 2017

Chusta I - oliwkowo-winogronowy sad

Witam serdecznie stałych jak i nowych Obserwatorów, dziękuję, że jesteście ze mną 😍. Dzisiaj chcę Wam pokazać moją chustę, którą zaczęłam jeszcze na jesieni tamtego roku, ale jak sami wiecie trochę mi z nią zeszło, gdyż ważniejsze były rzeczy. Jednak w końcu udało mi się ją niedawno dokończyć i niech będzie to pierwsza w tym roku chusta, zobaczymy ile ich powstanie.
Wzór na nią znalazłam w necie, ale schemat jest pełen niekonsekwencji i trzeba było się mocno pilnować i poprawiać.
Do zrobienia chusty zużyłam 2 motki Alize Angora Gold BD kol. 4341, 550m/100g (80% akrylu, 10% moheru, 10% wełny), szydełko 5,0 mm.
Poniżej zamieszczam zdjęcie schematu znalezionego w necie, może komuś się przyda.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Pozdrawiam i do kolejnego!!!!

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie motorem i inspiracją do dalszych prac